Ќа кафедр≥ викладають наступн≥ дисципл≥ни:
«агальна х≥рург≥¤ дл¤ студент≥в 3 курсу
ƒогл¤д за хворими в х≥рург≥њ дл¤ студент≥в 2 курсу.
Ѕагатопроф≥льна кл≥н≥ко-х≥рург≥чна база кафедри з сучасним д≥агностично-л≥кувальним оснащенн¤м спри¤Ї закр≥пленню набутих знань ≥ практичних навичок в робот≥ з хворими в в≥дд≥ленн¤х л≥карн≥:
- «агальноњ х≥рург≥њ
- √н≥йноњ х≥рург≥њ
- “равматолог≥њ
- јнестез≥олог≥њ та ≥нтенсивноњ терап≥њ
- –еспубл≥канському центр≥ л≥куванн¤ сепсису
- ћ≥ському центр≥ оп≥ковоњ травми та пластичноњ х≥рург≥њ
- ћ≥ському центр≥ пластичноњ м≥крох≥рург≥њ та х≥рург≥њ кист≥
- ћ≥ському центр≥ ендокринноњ х≥рург≥њ
- ћ≥ському центр≥ х≥рург≥њ шийки стегна
Ќа вс≥х курсах студентам читаютьс¤ лекц≥њ професорами та доцентами кафедри з мультимед≥йним супров≥дом.
ѕо окремим темам провод¤тьс¤ спец≥ал≥зован≥ зан¤тт¤ викладачами - спец≥ал≥стами в конкретних галуз¤х. «окрема, в кожн≥й груп≥ проводить певну к≥льк≥сть зан¤ть з оп≥ковоњ травми викладач-комбуст≥олог на баз≥ оп≥кового центру ≥ з тематики травматолог≥чного проф≥лю - викладач≥-травматологи на баз≥ травматолог≥чного в≥дд≥ленн¤ та центру х≥рург≥њ кист≥.
”мовою подальшого удосконаленн¤ навчального процесу Ї:
- практично направлений р≥вень лекц≥й з х≥рург≥њ надзвичайних стан≥в;
- узгоджен≥сть зм≥сту методичних розробок з матер≥алами лекц≥й;
- ≥люстративне потематичне забезпеченн¤ лекц≥й ≥ практичних зан¤ть;
- створенн¤ навчальних в≥део-ф≥льм≥в та презентац≥й в Power Point;
- розробка навчально-демонстрац≥йних комп''''ютерних програм дл¤ забезпеченн¤ лекц≥й ≥ практичних зан¤ть;
- впровадженн¤ тестових навчально-контрольних програм;
- п≥дготовка методичних рекомендац≥й до практичних зан¤ть за модульним принципом у розр≥з≥ переходу навчанн¤ на засадах Ѕолонського процесу;
п≥дготовка методичних матер≥ал≥в дл¤ висв≥тленн¤ у ≤нтернет≥.